אצלנו אין דבר כזה "אייטם קטן". כל פרסום הוא משמעותי. אנחנו נלחם עליו כאילו היה קמפיין בחירות.
כשמדובר ביח״צ או בניהול משברים – אין מקום לפאסיביות. צריך לדעת להילחם, לזהות כל הזדמנות, להשתחל גם בחרכים הקטנים ביותר.
זו ההתמחות שלנו. אנחנו לא מוותרים.
בניסיון לקיצוץ תקציבים ממשלת ישראל החליטה בשנת 2024 לצמצם משמעותית את תקציב הספריות הציבוריות. הצעה שהייתה מביאה לסגירה של רבות מהן
ליווינו את מימון ההמונים של איגוד מנהלי הספריות במאבק נגד הצמצום. בקמפיין גויסו מעל 100,000₪
הקמפיין נמשך כחודש ובסופו הממשלה חזרה בה מהחלטתה והגיעה לפשרה עם איגוד מנהלי הספריות.
בכדי שקמפיין יוכל לתפוס את העין בזירה הציבורית הוא חייב להיות נוכח בתקשורת הממוסדת. קביעת סדר היום עדיין נשלטת ברובה על ידי התקשורת ואם אתה שם, אתה קיים. הפעלת לחץ על מקבלי החלטות והחדרת נרטיב עוברת דרך תקשורת ההמונים ובכדי למקסם כמה שניתן את ההשפעה של הקמפיין שלכם – אתם חייבים נוכחות גם שם. אנחנו נייצר עבורכם כתבות, אייטמים, נתאם ראיונות ונעזור לכם להעביר את המסר שלכם לכמה שיותר אנשים. וגם – לא פחות חשוב מזה, נגיד לכם מתי עדיף לא להתראיין.