fbpx

יחסי ציבור וניהול משברים

אנחנו אובססיביים לתקשורת.

כל אייטם שאנחנו סוגרים ללקוח מרגש אותנו מחדש – כי אין כמו ההשפעה על סדר היום הציבורי.​

לכולם יש תחושת בטן והביטוי אסטרטגיה הפך למאוס. "זה יעבוד", "זה לא יעבוד", "הציבור יתחבר לזה". גם לנו יש אינטואיציות, אבל אנחנו לא נותנים להן לנהל אותנו. האסטרטגיה שלכם לא צריכה להישען על דעה – היא צריכה להיות מגובה בעובדות. 

האסטרטגיה שלכם תבנה מתוך מחקר מעמיק: סקרים, ניסוח מסרים, מחקר דיגיטלי, בדיקות הקלקה – כלים שמאפשרים דיוק והבנה אמיתית של הקהל. האסטרטגיה שלנו תיהיה מובלת נתונים, אבל לעולם לא תהיה מנותקת – היא תמיד תרכב על המטרות, היעדים, סדר היום ועל הזהות היחודית שלכם. אנחנו נזהה את הנראטיב, ונוביל אותו עבורכם.

בכדי שקמפיין יוכל לתפוס את העין בזירה הציבורית הוא חייב להיות נוכח בתקשורת הממוסדת. קביעת סדר היום עדיין נשלטת ברובה על ידי התקשורת ואם אתה שם, אתה קיים. הפעלת לחץ על מקבלי החלטות והחדרת נרטיב עוברת דרך תקשורת ההמונים ובכדי למקסם כמה שניתן את ההשפעה של הקמפיין שלכם – אתם חייבים נוכחות גם שם. אנחנו נייצר עבורכם כתבות, אייטמים, נתאם ראיונות ונעזור לכם להעביר את המסר שלכם לכמה שיותר אנשים. וגם – לא פחות חשוב מזה, נגיד לכם מתי עדיף לא להתראיין.